Ko kupuje, a ko održava u našem domaćinstvu…??!

Ko u Vašoj kući usisava i održava parket…?!

Često među prijateljima dođe do teme ko mrzi koje kućanske poslove najviše, odnosno više od drugih, jer ko voli bilo koji uopće…suđe, brisanje prašine, usisavanje, brisanje parketa… ‘Sve bolje od boljega’, a ne može se izbjeći – mora se a kažu što se mora nije teško…?! Da li je tako…?!
Imaju tako podjele na ‘muške’ i ‘ženske’ poslove u kući pa kod nekoga je ovako kod nekoga onako.
Tema nastaje onog momenta ko odlučuje u procesu kupovine i opremanja stana šta je to što će ugraditi, da li je to onaj koji će sutra održavati i čistiti i brisati taj isti stan ili kuću ili ne, da li taj neko prepušta drugome da u njegovo ime to uradi, iako će sam proklinjati i one izvođače i one tetke ili komšinice, koje su posavjetovale da uzme tu stolariju a ona tamni i vazda izgleda prljavo ili tu kuhinju te i te boje a ona nezahvalna i stalno ostaju tragovi – jer kao visoki sjaj je moderan…i na kraju ko bira parkete koje najčešće žene održavaju…?!
Da li je muž taj koji odlučuje…??! Da li taj isti muž i održava taj parket…?!
Svako sa malo više staža u opremanju zna da je jako bitno kakav je materijal za garnituru za sjedenje, da li se lako haba i kako se održava i to je nešto što se uglavnom iskustveno nauči – tj. da ne vrijedi štedjeti na takvim stvarima… Medjutim kada pogriješimo sa izborom poda to nije nešto što možemo zamijeniti tako lako niti jeftino, a pogotovo jednostavno…
Da bi parket zamijenili mora baš biti nešto strašno, poplava ili nešto još gore, jer ko će pobogu dizati cijeli stan… i to je tako… a kako izgleda nakon 3 godine od kako je postavljen i kako se održava e to je druga prića…
Često u praksi muškarci kada kupuju budu vođeni funkcionalnošću i logikom, tako je uglavnom kada kupuju auta, kada kupuju satove itd… Oni najbolji i naskuplji su po njima i najfunkcionalniji i najkvalitetniji naravno, teško da će odabrati najpovoljniji i onda se hvaliti da su dobro prošli – teško. Tad su im brendovi jako bitni i koje ime i tradicija stoji iza tog automobila ili neke druge stvari njemu bitne, međutim kada se opremaju stanovi većina muškaraca će gledati da prođe što, što jeftinije, znači samo da je jeftino. Ima i onih koje treba spomenuti koji su sušta suprotnost ovome i znaju da sve što se kupuje ako ga namjeravaš dugotrajno koristiti treba biti i kvalitetno i tako i kupuju, međutim takvi su manjina.

Cilj ovog članka jeste da stavim fokus na bitno a bitno je da kvalitet upravo znači to kvalitet pa šta god to bilo – auto, garnitura, sat, parket, luster nebitno.
Često vidimo da žene popuštaju muškarcima pri kupovini i kućanskih stvari iako su one te koje će ih održavati i mučiti se sa nekvalitetom istih sutra, to je velika greška.
Dom opremljen kako treba je veliko utočište i za muškarca i za ženu, dom koji je opremljen kvalitetnim stvarima i za 10 godina će biti lijep i funkcionalan a može biti i izvor frustracije ako se nije kako treba biralo i uložilo.
Često smo svjedoci da nove kuće već nakon 2 godine izgledaju kao da su stare barem 20, a zašto…?! Pa kvalitet se prepozna na duže staze, prvih mjesec dana sve izgleda isto, tako je i sa kvalitetnim i nekvalitetnim cipelama – odmah se ne primjeti razlika, tako je i sa parketom i dr. bitnim elementima enterijera.
Muškarci kažu da biraju glavom a kada su u pitanju enterijeri biraju ustvari džepom a to mogu potvrditi skoro sve dame koje su išle u kupovinu namještaja ili parketa sa mužem u posljednje vrijeme.
Why-is-steam-cleaning-a-great-way-to-clean2

Ne mora biti najskuplje ali treba biti od provjerene firme – kako birate kućanske aparate ili auta tako isto je i sa drugim stvarima – brend znači tradiciju, kvalitet, odgovornost – iza toga stoje godine smislenog ulaganja u kvalitet i garanciju iza kojih kompanija može stajati. A postoji i ona druga varijanta napravi nešto kako god, prodaj i šta te briga – zar nismo svi barem jednom tako kupili i pokajali se. Problem je što nekvalitetan tepih možemo lako zamijeniti a nekvalitetan parket mnogo teže.

-Insulating-and-draughtpr-014

Uz parkete iz Unipan ponude aposlutno nisu potrebni nikakvi podni prekrivači iz više razloga: površinska obrada naših parketa je na osnovu nanotehnologije gdje se površina lakira ili ulja u 7 tankih slojeva koji se učvršćuju UV zracima, ovakav način obrade ne prekriva potpuno pore drveta i ne plastificira ih lakom nego ih ostavlja toplim na dodir – što garantuje 2 do 4 stepena topliju površinu od drugačijih podnih obloga. Kako pore drveta nisu zatvorene tako ovakav parket može da diše i na taj način reguliše klimu u prostoru, odavajući ili upijajući višak vlage iz prostora. Relativna vlažnost u prostoru od 40 do 60 % je preduslov zdravog života.
Lakovi koji se koriste za površinsku obradu su potpuno ekološke vodene osnovice što obezbjeđuje potpuno ekološki i biološki zdravu klimu u prostoru. Svjesni smo da je sve više oboljenja povezano sa uslovima stanovanja i neprirodnim materijalima.
Održavanje ovih parketa se obavlja samo vlažnom krpom nikakva dodatna sredstva nisu potrebna. Parket je antistatičan što znači da neće privlačiti prašinu, antibakterijski je i antialergijski. Uz usisavanje može jako dugo da ostane lijep i bez ikakvih zaprljanja, pogotovo jer je otporan na kafu, vino, senf, sirće i sve dr. tekućine u kućnoj upotrebi…
Ovakav parket i ako se mehanički ošteti ima prednosti jer je moguće lako zamijeniti samo jednu dasku bez remećenja ostalog prostora.
U 21 stoljeću zaista je sve dostupno i lako provjerljivo, tako i potencijalni kupac može provjeriti i ispitati sve ono što mu se nudi na tržištu. A jednostavnim pitanjima o Garanciji i iza čega sve stoji firma koja prodaje i ugrađuje parket mnogo se da zaključiti. Tako je indikativno što ustvari većina firmi koja se bavi istim uopšte na nudi ugradnju ili ne nudi parket, gdje se gubi odgovornost, te se krivica u slučaju problema prebacuje sa prodavca na ugrađivača i obratno.
Od samoga starta dok se parket ugrađuje pa do momenta kada se koristi i održava vjerovatno je mnogo isplativije i pametnije odabrati bravi priznati brend i ne štediti, jer zaista nešto manje novca sada ne vrijedi mnogo nervoze i izgubljenih živaca u budućnosti dok se loše održava, rasušuje, izlazi prašina između fuga, škripi i sve ostale negativne pojave parketa loše kvalitete…
Kako kaže stara poslovica ‘nisam dovoljno bogat da kupujem jeftino…’